Dag 7 en 8 - Reisverslag uit Crescent City, Verenigde Staten van schijfshaenen - WaarBenJij.nu Dag 7 en 8 - Reisverslag uit Crescent City, Verenigde Staten van schijfshaenen - WaarBenJij.nu

Dag 7 en 8

Door: Maranda

21 Juli 2014 | Verenigde Staten, Crescent City

Dag7: om tien uur 's ochtends zijn we vanaf de camping in lassen vulcanic vertrokken naar red woods met een stop in Redding. Daar was het te bedoeling een nieuwe lens voor papa te halen maar dat was helaas niet gelukt. Wel daar rondgelopen bij een temperatuur van dik 100 graden fahrenheid (geen idee wat het in celsius is). Aangezien we lang in Redding waren kwamen we laat aan in Red woods. Rond half 8 toch nog een campingplaats gevonden met een heerlijke warme douche.

Dag8: We hebben onze ogen uitgekeken bij de grootte van de bomen. Ik voel me altijd al wel klein maar nu was alles om me heen toch wel heeeeel groot. We wilden een kleine wandeling maken waarbij we om 2 uur naar een ranger talk konden luisteren. Maar door 2 personen (rara wie zullen dat zijn) die wel erg graag foto's maken moesten we de auto wel pakken om toch optijd te zijn voor het praatje. Niet dat we het anders wel gered hadden hoor maar je moet toch iemand de schuld geven ;). Nu bij starbucks voor de wifi en morgen dan toch maar omrijden naar Portland om een cameralens te kopen.