Dag 35 en 36 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van schijfshaenen - WaarBenJij.nu Dag 35 en 36 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van schijfshaenen - WaarBenJij.nu

Dag 35 en 36

Door: Esther

18 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dag 35
Reis ging goed, onderweg nog lekker vers fruit gekocht. Jammer alleen dat de campings schaars zijn, de enige die we konden vinden was een hele drukke en er was nog maar plaats voor 1 nacht. Dat toch maar gepakt met de hoop op de volgende dag een verlenging. Die konden ze ons de volgende ochtend niet garanderen dus ingepakt en op weg naar downtown Santa Barbara. Ontzettend gezellige stad met leuke winkels, heerlijk veel gewandeld ondanks dat de Amerikanen het een "very very long walk" vinden wij van niet, liever half uurtje stevig doorstappen dan wachten op een bus. Voor het eerst deze vakantie bij een IHOP geluncht, beviel goed. Ook het water van de pacific was warm, lekker pootje baden. Toen verder richting LA gereden, de tomtom gaf nogal wat campings aan maar wat het ook waren, geen campings. Uiteindelijk ergens een heerlijk motel gepakt. Grote voordeel was een TV met HDMI aansluiting, lekker afhaal indiaas gehaald (met dank aan Ludo en Maranda) en op groot scherm lord of the rings gekeken :). Na uiteraard een lekkere douche.

Dag 36
Gefeliciteerd voor ons, vandaag 24 jaar getrouwd!!!!!! Gisteren hebben we een tour bij de Warner Bros studio geboekt om 11:45. Deze was super, WB heeft onder andere Harry Potter geproduceerd, Batman etc. en er waren mooie props hiervan te zien. Grappig was om te lezen dat tijdens draaien Harry tegen een tennisbal moest praten ipv tegen Dobby, om hem te laten oefenen hebben ze wel Dobby nagemaakt maar deze is dus niet in de film te zien. Verder hebben we buiten de set van onder andere Zoe Hart gezien (boot van George Tucker en de Rammer Jammer etc.) en nog vele andere. In de studio's nog de set van de mentalist en van de Big Bang Theory. Daarna nog Hollywood ingereden, was verschrikkelijk druk op de walk of Fame, daar zijn we dan ook niet lang gebleven. Nog even gaan zwemmen en zo weer relaxed verder kijken op onze kamer. Morgen vertrekken we richting San Francisco, is een mooie route langs de kust en we hebben nog dik 2 dagen om hierover te doen, een nieuwe koffer te kopen (oude was tijdens heenvlucht beschadigd) en een goede bestemming te vinden voor onze kampeerspullen.

• 18 Augustus 2014 - 06:20

Ruud & Edmar :

En ook van ons, van harte gefliciteerd met jullie 24e trouwdag!!! Leuke foto's, ook jouw selfie Esther.

• 18 Augustus 2014 - 06:47

Arthur:

Bedankt voor het mooie verslag.
    Proficiatmet jullie huwelijk.
    Geniet er van