Dag 37, 38 en 39 - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van schijfshaenen - WaarBenJij.nu Dag 37, 38 en 39 - Reisverslag uit Craigavon, Verenigd Koninkrijk van schijfshaenen - WaarBenJij.nu

Dag 37, 38 en 39

Door: Esther

20 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Craigavon

Dag 37
Gisteren eerst koffers gekocht, toen op ons gemak richting het noorden gereden. Uiteindelijk ongeveer 200 mijl voor SF een motel genomen en 's avonds lekker langs de oceaan gelopen en Mexicaans gegeten.

Dag 38
Vanochtend eerst de auto leeggehaald, alles herverdeeld over de 4 koffers en handbagage. De manager van het hotel is zelf ook een kampeerder en is blij met onze tent, stoelen, tafel en kooktoestel. Als hij het zelf niet gaat gebruiken dan zorgt hij dat ze toch goed terechtkomen. Daarna zijn we langs de kust naar een strand vol met zee olifanten gereden, erg leuk om te zien. Ze zijn inderdaad erg groot en liggen op het strand om uit te rusten, dat kunnen ze erg goed. Verder onderweg veel pelikanen en andere vogels gezien en ook zeehonden. Het kasteel van Hearst ligt hier ook (zeer luxe huis met decadent zwembad) maar we hadden geen zin om hier naar toe te gaan, we hebben lekker onze laatste keer in de USA gekookt.

Dag 39
Morgen vertrekken we richting San Francisco international airport en om 19:20 vertrekt ons vliegtuig. Na een tussenstop in Londen zullen we dan donderdag om 18:20 landen op Schiphol.

Als toetje zonet onderweg nog walvissen gezien langs de scenic coastal highway 1 :) :) :)

Het was een heerlijke vakantie met ons 4-en die we ons hele leven zullen koesteren. Bedankt voor jullie leuke reacties en we praten wek bij.