Dag 9, 10 en 11 - Reisverslag uit Yellowstone Park, Verenigde Staten van schijfshaenen - WaarBenJij.nu Dag 9, 10 en 11 - Reisverslag uit Yellowstone Park, Verenigde Staten van schijfshaenen - WaarBenJij.nu

Dag 9, 10 en 11

Door: Maranda

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Yellowstone Park

Dag9: we verlaten red woods en gaan naar Portland om de lens van pap te gaan halen. Naar een lange reis had pap dan eindelijk rond 5 uur lokale tijd de lens in zijn handen. Hehe eindelijk een opgeluchte papa. Daarna doorgereden naar Dalles en daar een motel gepakt. 'S avonds daar nog heerlijk gegeten bij een grill restaurant.

Dag10: Deze dag begon de lange reis naar Yellowstone. Eerst 's ochtends tot een uur of 1 aan de rivier gezeten en daarna in de auto. Af en toe en korte stop en rond 8 uur gegeten bij een Japans restaurant. Daar hebben we love boat voor 2 besteld wat meer dan genoeg was voor ons vieren. Wat was dat lekker!! Daarna hebben papa en mama heel de nacht doorgereden zodat we rond 6 uur 's ochtends in het park aankwamen.

Dag 11: gelukkig heel snel een campeerplek gevonden want dat kan in Yellowstone nogal moeilijk zijn. Even ontbeten en de tent opgezet en even bijgeslapen. Daarna zijn we naar de geiser Old Faithfull gegaan. Nu zitten we bij een lodge dicht bij de geiser voor de wifi. Het was de bedoeling de uitslag van mijn cambrigde examen te bekijken maar die staan er blijkbaar nog steeds niet op. Morgen nog maar eens proberen. Dadelijk lekker eten en een kampvuurtje maken misschien. Morgen gaan we verder het park bekijken.