Dag 1,2 en 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van schijfshaenen - WaarBenJij.nu Dag 1,2 en 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van schijfshaenen - WaarBenJij.nu

Dag 1,2 en 3

Door: Maranda

16 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Als eerste de reis: eerst een korte vlucht van schiphol naar london. Daarna de grote vlucht van 10 uur! naar San Fransisco. Bij het ophalen van de koffers kwamen we er helaas achter dat een van de koffers stuk gegaan was. Deze dik 20 jaar oude koffer had het uiteindelijk toch begeven. Daarna gingen we met speciale (bijna futuristische) treinen naar de plek waar we de auto konden ophalen. De auto die we hadden gereserveerd was er niet meer dus werd het een andere nog grotere ( en duurdere ) auto. Bij het hotel aangekomen snel even opgefrist en toen meteen naar fishermann's wharf. Papa en mama schrokken wel een beetje. Fishermann's wharf was in ongeveer 20 jaar tijd wel heel erg touristisch geworden.

Dag 2: we waren allemaal een beetje moe en ik had toch wel wat last van de jetlag. Mama was overigens verassend genoeg actief voor haar doen. We gingen met de cable car naar union square. Bijna de eerste winkle die ik zag was victoria secret. Daar moesten we naturlijk even gaan kijken. We hadden niks nodig maar het was wel erg verleidelijk om wat bh's te passen. Super grote paskamers met grote spiegels. Je kreeg zelfs een naamkaartje op de deur van de paskamer. Uiteindelijk heeft Elena 2 bh's gekocht en ik 1. Het passen duurde wel wat langer dan gedacht met als gevolg dat papa ons een half uur kwijt was. Nog even rondgelopen (naar chinatown en naar de tourist information office) en toen met de tram terug naar het hotel. We waren allemaal erg vroeg en zijn dus ook vroeg in slaap gevallen.

Dag3: vandaag zijn we naar Wallmart, een grote superstore waar we wat campeerspullen moesten halen. Even met een omweg over de golden gate bridge gereden. Nu zijn we weer in het hotel en dadelijk gaam we naar een heerlijk visrestaurant. En dan als we terug zijn in het hotel met z'n vieren heerlijk op bed the rock kijken.

Morgen vroeg opstaan en dan naar lassen vulcanic national park.

• 16 Juli 2014 - 09:30

Edward En Annet:

Geen Heimwee dus.Geniet ervan!

• 16 Juli 2014 - 09:31

Ruud & Edmar :

Een mooie tent gekocht?
    Of gaan jullie onder die BH's slapen?
    Veel plezier!!

• 16 Juli 2014 - 20:43

Frietje:

Hi Maranda!

Oo victoria secret, jealous! ;)
    Have fun!
    regards