Dag 4, 5 en 6 - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van schijfshaenen - WaarBenJij.nu Dag 4, 5 en 6 - Reisverslag uit Redding, Verenigde Staten van schijfshaenen - WaarBenJij.nu

Dag 4, 5 en 6

Door: Maranda haenen

18 Juli 2014 | Verenigde Staten, Redding

Dag4: weg uit San Francisco en op naar lassen vulcanic national park. Voor het eerst de nieuwe tent op gezet. Ik moest wel even wennen aan de wc en ook tandenpoetsen en afwassen ging anders dan normaal. Eerst water halen en dan het vieze water in een aparte bak weggooien.

Dag5: 's ochtends zijn we naar sulphar works gegaan. Daar geluisterd naar een van de vele ranger talks wat eigenlijk heel leuk was en ook interessant. Daarna even gaan kijken naar een cold boiling lake waar helaas papa's camera lens stuk was gegaan en laat hij nou net deze vakantie geen extra lens bij zich hebben. In de middag zijn we even heerlijk gaan zwemmen tussen de natuur. Daarna hebben elena en ik op primitieve wijze ons haar gewassen. Met een teiltje ijskoud water en wat zeep en dan boven een bak je haren uitspoelen. 's avonds hebben we nog even een heerlijke wandeling gemaakt in de hoop wild te zien (wat helaas niet was gebeurd).

Dag6: vandaag hebben we een route gelopen waarbij we veel vulkanische activiteiten zagen. Overal kwamen zwavelgassen vandaan en we zagen overal van de kokende poelen en modderpoelen die door al die gassen constant borrelden. Nu zitten we even bij de kleine supermarkt van het park, wat zo ongeveer de enige plek hier is met wifi. We hebben ook even naar het nieuws gekeken zagen dus ook meteen het nieuws van de vliegtuigramp. Dadelijk even lekker zwemmen in lake helen en vanavond naar het amfitheater luisteren naar een verhaal over coyotes. Morgen naar een stadje om voor papa een nieuwe lens te halen en daarna naar red woods.

• 19 Juli 2014 - 03:04

Edward Annet:

Ook wij zijn weg.....

• 19 Juli 2014 - 13:09

Wil & El:

Leuk om zo van jullie reiservaringen te horen.

San Francisco hebben we 2 x bezocht, dus dat komt allemaal wel bekend voor
    maar Silver Works en Red Woods zegt ons niets.
    Ben benieuwd naar de foto's. Wat een pech van de kapotte lens, z'n soort dingen komen altijd op het verkeerde moment.

Nederland is momenteel in rouw van de vliegramp, vlaggen hangen halfstok, 193 ?? (weet niet het exacte aantal) ) Nederlanders zijn om het leven gekomen.

Temperaturen zijn hier tropisch, rond de 35 gr.

veel liefs uit een tropisch Best en nog veel reisplezier
    xxx

• 20 Juli 2014 - 09:12

Haenen Ummels:

Jullie haren in vlechtjes doen .Hier alles goed. geniet, mam

• 20 Juli 2014 - 19:23

Arthur:

Het land van superlatieven. Heel veel luxe maar wel afzien met haren wassen. :-)
    Wat een pech met de lens.
    Ben wel jaloers op jullie trip.
    Geniet van jullie trip