Dag 20 en 21 - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van schijfshaenen - WaarBenJij.nu Dag 20 en 21 - Reisverslag uit Cortez, Verenigde Staten van schijfshaenen - WaarBenJij.nu

Dag 20 en 21

Door: Maranda

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Cortez

Dag 20:vandaag heb ik samen met papa en elena ge(bay)raft. Het was erg leuk om in een bootje vol nederlanders in de zon te varen maar het water was niet echt wild. Na het raftem had ik ontzettend honger en toen mam dus met vers brood en ijskoud drinken aankwam was ze mijn grootste held ( is ze natuurlijk altijd al hoor ;). Na het lunchen onze tent opgeruimd en nog even Moab ingegaan om het beertje voor Elena te halen. Daarna doorgereden naar Cortez en daar 's avonds een heerlijk restaurant gevonden. Na wat wijntjes kwamen de leukste verhalen bij mama naar boven.

Dag 21: vandaag zijn we naar Mesa Verde geweest. Als eerst gingen we even maar het visitors centre geweest. Daar hebben tickets gekocht voor een tour in Cliff Palace en daar vertelde mam ranger mama en mij waar we wanneer precies moesten zijn want anders zouden we het allemaal niet gaan halen. Na de tour in Cliff palace nog een grote hike gedaan van wel 1,9 km! :). Daarna naar ute land naar het grote visitors centre wat een heel klein gebouwtje bleek te zijn en ook nog eens dicht was. Om het af te leren een klein hapje gepakt bij het zelfde restaurant van de vorige avond. Morgen maar we een grote reis naar de grand canyon. Alles qua slaaplekken zit daar zo ongeveer al vol maar we gaan het gewoon proberen.

• 06 Augustus 2014 - 17:57

Ingrid VD:

Hoi allemaal!!

Wat een avonturen allemaal. Vooral die grote bomen wil ik ook nog wel een keertje zien.
    Jullie zijn er ECHT HELEMAAL UIT.
    Leuk om te lezen.
    Hier gaat het goed.
    Beertje en Broertje maken het wel.
    Heel veel plezier nog en dank voor de verhalen.
    Groetjes, Marc, Ingrid, Nadieh en Noud.